Stěhování kanceláře nemusí být noční můra. Stačí s předstihem vše naplánovat a dát si pozor na několik věcí. V případě, že nemáte k dispozici nové kanceláře v době, kdy je nutné stěhovat se ze starých, je třeba poohlédnout se po vhodných skladovacích prostorech.
Jak začít se stěhováním a co nepodcenit
Pořiďte si s předstihem dostatek papírových krabic, lepicí pásku a hlavně s balením začněte včas. Nepotřebné věci bez milosti vyhazujte. Chystáte-li se stěhovat i větší množství drahé elektroniky, pořiďte kartonové krabice na počítače a bublinkovou folii na jejich obalení. Vše při balení pečlivě popisujte. Myslete také na to, že pokud celou jednu krabici naplníte jen knihami nebo jen papíry, bude hodně těžká.
Pokud se stěhujete do menších prostor, uvědomte si, že se vám možná do nových kanceláří nevejde vše. Nepotřebné věci tedy prodejte, darujte, vyhoďte nebo prozatím někde uskladněte.
Pokud chcete, aby provoz kanceláře nebyl narušen, musíte se stěhovat ze staré kanceláře rovnou do nové. Najděte takovou stěhovací firmu, které nabízí stěhování i v sobotu. V sobotu přestěhujete, v neděli vybalíte nejnutnější a v pondělí může být kancelář opět v provozu, byť třeba v omezeném režimu.
Možnosti uložení kancelářského vybavení
V případě, že se stěhujete přímo do nové nezařízené budovy, máte vyhráno. Všechny své věci můžete rovnou přesunout tam. Nemáte-li ale ihned k dispozici nové kanceláře, musíte sehnat vhodný skladovací prostor.
Využít lze například skladu některé stěhovací firmy nebo samoobslužných skladů, které nabízejí různě velké kóje (ty bezpečnější dokonce monitorované). Vhodným řešením pro vás může být i pronájem skladovacích kontejnerů. Ty bývají různě velké a monitorované průmyslovými kamerami.
Využijete-li některého z profesionálních skladů, budete mít pravděpodobně ke svým věcem přístup 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Vybrat si budete moci z různě velkých skladovacích kójí a vaše věci budou v bezpečí díky přítomným kamerám.